afrasil geçen ay düşüktü 6 felandi söyle soyluyum evlendim hamile kaldım kurtaj oldum 3 ay sonra adet azligi yaşamaya basladim rahim filmi çektirdim adetlerim duzenliydi ve yumurtaliklarim güzel olduğunu söyledi doktorlar Stres ten dediler 2 aydır duzensizlesti ve şuan pkos dediler önceden yoktu kilonda yok kıllanma da yapmadı sadece adet duzensizligi ve herşey üstü işte geliyor hele böyle bişeyin sonradan nasıl oldu onu hayla anlamıyorum