WmonallissA merve031 31+4 de gittim 2200 gr ve boyu 45 cm idi gelişimi önde dedi doktor, şimdi 32+2 olduk.
denizkizim 28de gittiğimde 1070 gr dı. şu an 30 haftalığım bidahaki kontrol 32. haftada bakalım ben de çok merak ediyorum
MuazzezNaz Hndakgn 32.gaftamda 1866gramdı doktorda gayet normal dedi size doktorunuz beden zayıf demiş ki gayett iyi bence
ozlemprlk16 merve031 32+0 tam 1900 du normal denmişti ama burda bakıyorum da buradakilere göre benimki de zayifmis gibi ama hiç önemsemiyorum saglik sorunu olmasın da kilolu zayif farketmez