dugmeninannesiii Gnl11 bende merak ediyorum canım ya hayırlısıyla 38+2 gibi sezeryan düşünüyoruz doktorumla doğuma bi hafta kala ağdaya gitsem sıkıntı yaşarmıyım acaba 😏
edaezgi34 Gnl11 ben doğumuma bi kaç gün kala yaptırmıştım bi sıkıntı yaşamadım şimdi yine doğumdan önce yaptırmayı düşünüyorum o karınla kendim tam temizlik sağlayamamıştım