Herkese merhaba bende sürekli doğum hikayeleri okuduğum için kendi hikayemi yazmaya karar verdim . İlk doğumum bebeğim haftasını geçirip irileşince sezeryanla son bulmuştu sonrasında çok sıkıntı çekmiştim lohusalık depresyonuna girdim göğüs ucu yaralarım beni mahvetmişti ilk çocuğun acemiliği felan derken zor geçmişti o yüzden ikinciyi normal doğurcam diye kafama koymuştum çabuk toparlanacaktım iki yaşındaki oğluma da kendim bakacaktm ((evdeki hesap çarşıya uymadı tabi 🥲😂)doktorumu değiştirdim pilates toplarında zıpladım herşey normal di 39a girmeme rağmen ne ağrı ne sancı açılma hiç bişey yoktu bir hafta daha bekleyelim dedim doktoruma bir gün sonra tuvalete girdiğimde kanamam olduğunu farkettim inanamadım tekrar tekrar baktım sonra kanla beraber pıhtıda düştü tabi ben hastanenin yolunu tuttum muayene de açıklık yok ultrason normal nstde ki sonuçlar çocuğun kalp atışı normal çıkmayınca ben hooop sezeryana girdim kızlar 🤦🏻♀️ Ama ben akşam olduğum için nöbetçi anestezi doktoru vardı spinalimi yaparken tek seferde yapamadı ben orda dedm aha yapamicak bu . Gerçekten de öyle oldu yüksek doz vermiş göğüs ağrısı yaşadım Sedasyon verdiler galiba yarım yamalak hatrlamıyorm bile . Ama ikinci sezeryan birincisinden daha kolay oldu eve geldiğimde ağrım sızım olmadı ayaktaydım bugün 9. Gün ben normal hayatıma döndüm bile kızlar . İkinci sezeryan daha kolay bence bilnçli tecrübeli olduğunuz için . Sorularınız varsa yanıtlayabilirim . Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻