Arkadaşlar 38 +2 deyim
Bel ve kasiklarimda ince sizi var. Bu sancimi oluyor. Nisan su gelmeden hastaneye gitmemi saglayacak sanci agrisi nasil birsey nefesi kesiyorlar diyorlar.Yada doğum sancisi nasıl olacak 5 dk şancı olunca hastaneye gitmeniz gerekiyor diyorlar da, nasıl bi ağrı oluyor yasayan deneyimlerini yazabilir mi