Umutluanneee48 merhaba arkadaşlar ben öncelikle kısa bi özet geceyim adetim bitti 16.gun benden pembe lekeler geldi peceteye ve 3 gun sürdü az az akinti ile karışık pembe lekeler.. bittikten sonra beyaz akıntı devam etti. Adetim 30 günde olur bu yüzden yumurtlama diye düşündüm ve değerlendirdim suan adetim 2 gun gecikti elimde ovulasyon testi vardi onu yaptım ve bu şekilde cıktı. Belirti olarak ta ara ara mide bulantısı ama az. göğüs sızlaması ve etrafının morarması dikkatimi çekiyor. 1 senedir bebek istiyoruz ve bu ay lekenin olduğu gun dışında bi değerlendirme olmadi.. Sizce gebelik varmi?https://imgyukle.com/i/NsgXct
Htckrdmn Umutluanneee48 bende ovulasyon testi ile hamile olduğumu igrendim benim ovulasyon testinde bu şekilde çıkmıştı atıyorum resmini, bence sende de var hamilelik inşallah vardır 🤗 https://resimyukle.io/Z0filVJwya.i
Sksksksks Umutluanneee48 https://hizliresim.com/Ftod2L benimkide saat 5de yapmıştım böyle çıktı canım adetımın 4 günü olcak sabah olmazsam kan vereceğim umudumda yokta
Omay0707 Tatlım gebelikte t cizgisi daha koyu olur c silikleşir ama bu kesin bi bilgi degil sonuçta sen gebelik testi yada kan vermelisin kesin sonuç için
sehrengiz_8 Umutluanneee48 canım ben gebeliğimi ovulasyon testi ile öğrenmiştim T çizgim C çizgimden daha koyu idi erken gebelik testin varsa yap hakkında hayırlısı olsun
Zeyneptuba Umutluanneee48 benim adetime bir hafta kala böyle çıkmıştı . Hamileydim . Ovü testiyle öğrendim. Gebelik yaptım otds da çıktı
Pelin__1 Umutluanneee48 canım sen yarın bir erken gebelik testi al orda da silik çizyi falan çıkarsa kan ver😊 benim de böyleydi
Umutluanneee48 sehrengiz_8 yok canım ama insallah var dir yarın test yapmayı düşünüyorum insallah olmazsam
DuruSU_68 Merhaba bende geçtiğimiz aylarda gebe olduğumu ovulasyon testiyle anlamıştım t çizgisi baya koyuydu inşallah sizde gebesinizdir
Umutluanneee48 Htckrdmn aa benimki gibi cıkmış insallah ya adetinde gecikti sen bundan ne kadar sonra test yaptin bide adetten gecikmeden mi yoksa sonrami cıktı çizgi canım ?
Htckrdmn Umutluanneee48 adet olmam gereken gün yaptm ben testi öylesine acaba varmı diye yumurtlama olamaz dedim arkasından gebelik testi yaptım anam çift çizgi gerçekten hamileymişm ben ovulasyon ile ogrendm yani 🤗