Beyzasel 3 gün su değdirmemeyi öneriyolar ama normaldir şişmesi yan etkilerinden biri kızarıklık ve şişlik 1-2 güne geçer her doz farklı etki yaratabilir bende perşembe günü yaptırdım 2. dozu şuan bişey yok ne ağrı ne şişlik ama ilk dozda kolumu kaldıramıyordum hem ağrıdan hemde baya şişmişti