busracnbk Nurrr53 ben de özge hanıma gidiyorum, doğum ücretini henüz bilmiyorum ama muayne ücreti eşim esnaf olduğu için hastanenin anlaşması varmış esnaf indiriminden yararlanıyoruz 126 ya da 130 lira ödüyoruz.
Abcxyz Valla samsunda medical parkin cok pahalı oldugunu biliyorum. Hemde kurumsal bir hastane ilden ile nasil bu denli ucuk fiyat koyabiliyor inanilmaz saskinim.
Nisa57 Dr Zehra Yılmaz çok ilgili çok sevecen çok bilgili bi doktor kesinlikle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız özel muayene si var
Dilberlila Nurrr53 Özge hanıma gidiyordum konuşma tarzından dolayı hic memnun kalmadım bu sürecte piskoloji önemli liv hospital seher sarı ya gidiyorum gayet memnunum biraz deneyip bakmak lazım kişiden kişiye değişir
Zyneepemree Tazeannebaba55 3 kişilik odanın fiyatı diye biliyorum tek kişilik odalar 1000 lira diye duymuştum