RH38 Kizlr ben balikyag, demir, vitamin d ve magnezyum kullaniyorum 26 haftalik gebeyim. Vitaminler hamileligin sonuna kdr mi kullaniliyor. bilginiz varmi.
Aysem3338 RH38 benim doktorum hiç ilaç vitamin vermedi bana sadece folik asit kullandım ilaç verme taraftarı değilim dedi varmı böyle doktoru vitamin vermeyen ?
Eegurefeoglu RH38 bende demir ilacı değil de kan ilacı onun dışında hepsi aynı çok ağır geldi 16. Haftadan beri kullanıyorum daha 3 hafta oldu ama yattığım yerden kalkamıyorum sürekli uyku hali
Busehnm RH38 29 haftaligim balık hapi, d vitamini, b vitamini, demir kullanıyorum. En iyisini doktoronuz bilir degerlerinize göre neye ne kadar ihtiyacınız varsa o karar verir, ondan başkasına güvenmeyin
Lulemom Aysem3338 kimi doktor öyle. Sen bana gelmesen de bu çocuk doğacak diyenler var. Eskiden annen sana ilaç mı kullanmış diyen var 😄 bilemicem hangisi doğru hangiis yanlış
mlkkk Aysem3338 hamileliğinizi iki farklı doktora takip ettirin bence doktorunuz taraftarı değildir ama bebek için gereklidir sizde eksiklik varsa er türlü vitamin takviyesi almak zorundasınız doktorun keyfine bakılmaksızın o yüzden başka bi doktora da takipinizi yaptırın bence 😊
bebisini-bekliyor Aysem3338 benım de oyle elenatal 1 kullanıyorum multivitamin oldugu için ekstra demir kan ilacı vs vermedi içinde var hepsi zaten
Aysem3338 Lulemom doğru canim 😅ama çevremdeki herkes vitamin kullanıyor banada diyorlar doktorun vermesi gerekir diye bilemiyorum
Aysem3338 mlkkk bende öyle düşünüyorum kafam çok karıştı çünkü cevremdekiler hep kullaniyor vitamin ben kullanmıyorum birşey
RH38 Eegurefeoglu ilk baslarda bende zorlaniyordum ama artik alistim sadece balik yag biraz bulandiriyor.
senell İlk başta aldığımız takviyeler baş ağrısı vb yapsa da sonra alışılıyor. Takviyeleri almaya devam etmek lazım. Onlar sayesinde yakalandığım Covid’i çok çok hafif geçirdim. Kendimizi güçlü tutmalıyız ki beklenmedik durumlarla daha iyi savaşalım.
gulin-35 RH38 karısık vıtamın ve kan demır ılacı kullanıyorum dogumdan sonra da vıtamını devam edıceksın dedı hersey normal olsa bıle bebek annenın depolarını tuketıyor yerıne koymamız lazım dedı ıkı ayda bır kan tahlılı yaptırıyor ona gıre takvıye verıyor yada ıyı gerek yok dıyor