Nuran29 3 bucuk yaşında kızım var ayaz diyo başka bişey kabullendiremiyoruz 😃 ayaz olursa çocugum soguk asık suratlı olur diye düşünüyorum 😃o yüzden kararsız kaldık
rjbngnsky49 ftmaadgzl 3 yaşındaki oğlumun adı yamac.cok akıllı uslu bi cocuk.tavsiye ederim kulağa cok hoş geliyo.
cb_yuksel Sertan’a karar verdik biz de 🤗 3 anlamı varmış; gecenin en karanlık olduğu andan itibaren dünyanın o yüzeyine gelen günün ilk ışıkları, cennet bahçesindeki bir çiçek ismi, sbah akşam esen serin rüzgâr
katipannee Muhammed Ali Muhammed Musab Ali Musab isimlerinden birini istiyoruz ama hangisini istiyoruz bilmiyoruz bazen çocuğa bu isimlerle seslenip hangisine tepki verecek diye bakıypruz 😀ailelerimiz ömer hasan eyüp bilal yiğit efe filan diyor bizde onları istemiyoruz