Thesra ben anlamıyorum arkadaş.?
Benim kafa çalışmıyor artık lanet olsun !!
Öfkeden patliycam şimdi bebeğim bi kac gündür gerim gerim gerildi içimde hissediyorum.
Boşan!!!
Napicaksin başka seni öldürmesini mi bekliyceksin!!!
Hadi dayak yedim sustun
Şiddet gördün sustun
Kardeşine laf yaptı sustun
Yediğin lokmayı saydi sustun
Be kardeşim!!!
Çocuk benden değil dediği an ne susup bekliyorsun
Kadınlık gururun yok anladim ama namusuna dil uzatmış kocam dediğin adam!!!
Allah belasını versin ya!!
Birazcık onurun varsa bosanmalisin .
Maddi manevi tazminat davası açmalı donuna kadar neyi var yok almalisin..
Ispatla yaptıklarını çıkar hakim karşısına bak bakalım noluyo !!!
Yetti artık kadına şiddet kadına hakaret!
Bu kadar aciz kadın görmekten biktim.
Neden güçlü ve sağlam anneler olamıyorsunuz.
Bizim sorunlarımız yokmu !!
Var.
Bi haftadır berbat durumdayim.
Ama bunları gördükçe lan benimkide biseymi ya diyorum!!
Ama bunu söylemek istemiyorum ben güçlü bir kadınsam burda herşeye göğüs geriyosam herşeyin üstesinden geliyosam neyiniz eksik sizin yaa!!!
Kadın olmak asagilanmak ezilmek her boka boyun eğmek demek mi..
Burda ah canm ya kıyamam diyenlere de ayrı sinir oluyorum
Bu bi imtihan sabret edilenlere ayrı sinir oluyorum.
Sabir felan etme.
Rest çek..
Yaşamayan bilmez anlamaz diyenlere de ayrı sinir oluyorum.
Bunu bilmek için haklarımızı savunabilmemiz için bu yönde tavsiye vermek için yaşamam gerekmiyor benim bunu.
Olması gereken şey belli
Napayım diyosun öyle mi.
Kurtul
Allah ini seviyorsan kurtul arkadaş!!
Hem herşeyi kabul eden ve susan şu kafadan hemde o lanet olası kocadan