Helinrojbinn bence 1 daha guzel 2 biraz demode gibi duruyor 10 sene once kardesimin ki oyleydi bu devirde verdgin parya degsin ama dimi bence 1 daha şık duruyor 😊 hem blki ilerde kizin olur yada birine hediye olarak vrririsin gri kizada erkegede uyar
Helinrojbinn Fatma12345 ayni kafadayiz evmde gri siyah kiyafettede bebektede sık duruyo arkds iki renge bayiluyorum 😆