Naziferabia Tatlıdan tiksiden oldu mu aceba? Önceden tatlıyı aşırı seven ben şimdi tiksiniyorum yiyemiyorum yaa
SERNUR Naziferabia normalde de tatlıyı pek sevmem ama hamile kaldıgımdan beri iyice tiksinti geldi son ama 1 aydır ne denk gelirse yiyorum valla ayrım yapmadan 😅 bu hamilelik çok tuhaf bir şey 😅😅
mrsbiyolog Naziferabia beeeen 🙋🏻♀️🙋🏻♀️ Hala daha yiyemiyorum şurada kalmış 29a 1 gününüz hemen içim bayılıyor ve kusuyorum. Sanırım oğlum babası gibi tatlı hiç sevmeyecek
BiricikGamze Naziferabia bende hic yemezdim simdi gece kalkip yiyorum cok farkli bir durum hakikaten bu hamilelik😂
Canan123 Ben de ilk 2 ay çok tiksindim, 3. Ayıma girdim tiksinti biraz geçti ama yine de canım eskisi kadar aşırı istemiyor
Sonfeyz Naziferabia tatlilari fazla degil de cikolata cok severdim hic canim istemiyor. Yedigimde hic lezzetli gelmiyor. İlk hamileligimde de öyle olmustu caydan ve cikolatadan uzaklasmistim dogum yapinca yine güzel gelmeye baslamisti☺️
Tubikcay Naziferabia kaç haftalıksın? Ben de normalde tatlı delisiyim ama ilk aylarda tiksindim. Şimdi 31 hafta olduk. Aramız yine iyi oldu yiyorum :)
Naziferabia sacmalamakizim ayy benimde geçen kaynanam yapmış bana 2 tepsi belki 2 tane zorla anca yedim onda bile öğğhh oldum
Gnsant Kesinlikle ben çok tatlı seven biriydim sütlü şerbetli hiç fark etmez. Hatta sabah aç karna yemeye bayılırdım. Asla tatlı düşkünlüğümün azalacağına da inanmazdım ama şu an 3 ayım bitmesine rağmen hala tatlıdan tiksinmem geçmedi.
ikiponcik_annesi Naziferabia ayy ben ben ben 🙄 normalde aşırı tatlıcı olan ben 29 haftamdayım hala da eskisi kadar yiyemiyorum bi tek sabahları reçel yiyebiliyorum bide haftada bir iki çikolata onun bile fazlasını yediğim zaman midem bulanıyo o derece öyle ne baklavaymış ne sütlü tatlıymış yok hiç biri kalmadi bende 🤷♀️