belisslinaa [silindi] bana da o haftalarda kıza benziyor dedi yarın 16+2 oluyorum gidicem öğrenmeye bakalım değişecek mi 🤣
Nurssss [silindi] gendelde benziyor dediği çıkıyo 12 haftalıkken erkeğe benzetti 16 da kesin erkek dedi biz bile görüp anlamıştık zaten o çıkıntı olsa belli oluyor😅
BRUTAL-BETTY [silindi] canım bana da 11 haftalıkken erkek olabilir dedi bugün 13+2 oldum kontrolm vardı kıza çok benziyor dedi 🙈 inşallah kızdır bı oğlumuz var.3 hafta sonra zeka testi yapılacak o zaman kesin belli olurmuş
[silindi] BRUTAL-BETTY aa ne güzel inşallah kız olur bizimkide öyle olur değişmez umarım😄😄🤸 bence 11. Haftada değişebiliyor ama 13. Haftada biraz daha yüksek ihtimal doğru olması
[silindi] belisslinaa aaa maşallah canım sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah 🤍 değişmemiş demek ki 😄