Umudumm yok canım gayet iyi gelişimi dedi. Bence endişelenmeyin evet belki biraz düşük olabilir ama 2 hafta geriden gelecek kadar değil bence. Tabi doktorunuz daha iyi bilir ama benim doktorum gayet iyi olduğunu söyledi. Bana kıyasla yaklaşık 100 gramdan korkmanızı gerektircek bi durum olduğunu sanmıyorum . Yinede muz yumurta ve süt tüketiminin üstüne biraz düşün isterseniz 🙂 Allah sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin