DilekVolkan Merabalar gynoferon demir ilacı kullanan arkadaşlar nasıl kullanıyorsunuz sabahları aç karnına olarak kullanılıyo ama 2 saate kadar çay ve süt ürünleri kullanmayın yazıyo o kadar bekliyor musunuz ya ilaç aldıktan sonra kahvaltıda çay içsek sorun olur mu 🤔
Mehmetinannesi DilekVolkan canım ben günde bir alıyorum genel olarakta tok alıyorum kahvaltıdan iki saat kadar sonra içiyorum aç karnına hem çok bulantı yapıyor bende
Cgdmduruylmz DilekVolkan merhaba ben gece yatarken alıyorum sabaha kadar da bişey yememiş oluylrum dolayısıyla sabah aç uyandığım için bekleme süresi çok uzun doktorum farketmez dedi
Nurglnsal DilekVolkan canım aç karnına bana dokundu ishal kusma yaptı Doktorum öğleden sonra tok iç dedi kahvaltıdan bikaç saat sonra acıktığında iç sende dokunmuyosa ve süt ğrünleriyle içilince emilimi azalıyomuş c vitaminiyle içmeye çalış dedi
lutfiyearalik DilekVolkan canım ben sabah eşimi gönderirken içiyorum. Sonra geri yatıyorum. Unuttuğum zaman kahvaltıdan 1-2 saat sonra içiyorum
DilekVolkan Mehmetinannesi daha hiç başlamadım sabah başlayacam özllikle aç karnına alın dedi eczaneci ve de ilacın içeriğinde de aç karnına alınır diye belirttiği için bilemedim kararsız kaldım bekleme süresi uzun çünkü sabah
Mehmetinannesi DilekVolkan ben 32 haftalık oldum çok şükür kansızlıkla ilgili bi sıkıntı yaşamadım sende dene ama aç karnına içtikten sonra kahvaltı biraz zor olu diye düşünüyorum iki saat ben asla bkliymem çünkü 😂😂
Burcinelly Bende sabah portakal suyu ile birlikte içiyorum. 1 saat sonra kalsiyum ağırlıklı (yumurta,süt gibi) kahvaltı yapıyorum. 2 saat diyorsa bende yanlış yapıyorum o zaman. Çünkü kalsiyum demir emilimini azaltıyor boşa içmiş oluruz
DilekVolkan Burcinelly aynen öyle boşa içmiş oluruz o şekilde yazıyo ilaç içeriğinde eczacı da özellikle belirtti çay, süt , kahve ilaçtan 2 saat sonra alınmalı ilacın faydası olmaz dedi
Birmucizehikayesi Ben 4. Kutuyu kullaniyorum ilk gunden beri doktorum sabah kahvaltisindan 4 5 saat sonra meyve ile onerdi ve hicbir bulanti sorun yaşamadım 😊
DilekVolkan Birmucizehikayesi neyse artk ben de doktorumu arayım bi de ona sorayım bakalım ne diyecek 🤔😏
DilekVolkan Mehmetinannesi ben de o kadar bekleyemem zaten saçma geldi bana da o kadar zaman aö2 karnına diye yazdığı için tereddütte kaldım biraz 😏
Adelimm Bende hep aç karnına içiyorum ama kahvaltıdA yapıyoruö 40 dk sonra falan bilmiyordum. Benım doktorumda ac karnına önerdi Aç karnına olan bi ilacı tok içersen hıc bı etkısı olmaz demişti. Hepsi farklı bıse söylüyor.
tgb6053 1PrensAnnesi uygulamadıgım şey kalmadı ama hiçbirşey fayda etmiyo özellikle yatarken zaten dönmek benim içinde eziyet lavobaya kalkarken bile sızlanıyorum agrısından
DilekVolkan Çözüm buldum sabah erken kalkıp içtim geri uyudum iki saaat sonra kalkıp kahvaltı yaptım şimdilik iyiyim bir sorun yapmadı dokunmazsa böyle yapacam artk 😏 fikirleriniz için teşekkürler arkadaşlar 😊🤗
lutfiyearalik DilekVolkan daha rahat oluyor böyle. Çünkü aç aç 2 saat bekleyemiyorum. Aç en fazla yarım saat dayanıyorum, sonrasında kusmaya başlıyorum. Bu şekilde rahatsız etmedi beni.