Tugcetatli Kizlar merhaba 7+1 olduk 2 gundur kasiklarimda batma ve agri olusuyor ve sadece sol tarafimda normal mi? Cok endiseleniyorum sizde yasadinizmi
metehaninannesiii Tugcetatli çok normal rahim büyüyor yani ondan dolayi oluyor adet olavakmisiniz gibi ağrı olur ayaklarınızı sıcak tutun yeterli
Tugcetatli metehaninannesiii normalde bugunlerde adet olmam gerekiyordu acaba ondanda oluyor olabilir mi?
metehaninannesiii Tugcetatli tabikide cabim adet olamıyorsun onun bi agrisi var ee bebek büyüdüğü için de rahimde genişliyor büyüyor onunda agrisi var o yüzden ikisi bir araya gelince daha çok çekilmiyor o yüzden biraz kendini yorma ayağını sıcak tut
metehaninannesiii Tugcetatli rica ederim canım kanaman olmadığı surece korkma iyi düşün sürekli iyi olsun canım bebekte senden etkileniyor cunki
Birmucize__ Kızlar göğüslerim hissizleşti mesela o dolgunluk acı hissi gitti normal mi internette saçma sapan şeyler yazıyor aklım bulandı
Tugcetatli Birmucize__ bende hic bir belirti yok mide bulantisi gogus sismesi olabiliyormus boyle ama sizinkini bilmiyorum hic duymadim
Ays0 Birmucize__ bence o da normal ilk haftalarimda kendi elim kolum çarpsa canım gidiyordu sonra kesildi geçen yine ağrıyordu şuan yine yok
Ays0 16+6 oldum ve hala kasık ağrısı çekiyorum bazen solda bazen sağda bazen tüm kasığımda ağrı oluyor. Risk yoksa eğer çok normal rahim büyüyor bebek gelişiyor
Tugcetatli Ays0 aslinda riskli gebelik diye geciyor benimki 4 kayip var igne ve fitil kullaniyorum ilk defa bu kadar buyuduk insallahh hepimiz saglikla aliriz yavrularimizi kucagimiza
Birmucize__ Ays0 ohhh içim rahatlıyor vallahi cahil cühala bi sayfaya baktım 2 kişi yazmış tiribe girdim 🥺
Tugcetatli Birmucize__ hic korkmayin içinizi rahat tutun cok endiselenirseniz doktorunuzu arayip sorun olmazsa ama bn kanama olmadigi surece sıkıntı olduğunu zannetmiyorum
Ays0 Tugcetatli o zaman ekstra dikkat et canım mümkün oldukçada hiç bir şey yapma küçük mucizen iyice tutunsun ikinizde rahatlayacaksınız