Dilan__1154 Ben 39+5 gunluk hamileyim doktorun dedigine gore 17 mart dogum zamanim yalanci sancilarim var ama sanki dogmaycak gibi bebegim erkek siz en gec kac haftalikken dogurdunuz😴 normal dogum
suramilaninannnesi Dilan__1154 canım benimde 16sinda ama gelen giden yok kendi sancimla doğsun istiyorum benimkide kız
Sibelylnaz Dilan__1154 kız bende 17 mart Çarşamba gidiyorum gelmezse suni verilcek doğmaya niyetli değil 😂🤣
Dilan__1154 suramilaninannnesi kiymam rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin artik birsey anlamdim dogumdan olmadi bir turlu
suramilaninannnesi Dilan__1154 insallah canım ya Allah bekleyen herkesi bir nefeste kurtarsın. Suni sancı nedense beni baya korkutuyor istemiyorum kendi sancım gelsin istiyorum ben istedikçe o gelmiyor 🤦🤦
Sibelylnaz Dilan__1154 dün gece 4 kere bı ağrı girdi ama bidaha gelmedi niyetlendik herelde dogcak diye ama tık yok 🤣😂