Ozbekfamily Ben kullanıyorum canım 36+6 olduk oksapar 4000ml kullanıyorum her akşam 20:00 vuruyorum colaspirin 24 haftada kesti doktorum şuan için normal doğumda ilerliyoruz doktorum kullandığımız iğnenin normal doğum yapmamıza olumsuz anlamda etkisi olmadığını belirtti ağrın sancın olduğunda tabi doğum yaklaştığı zamandan bahsediyoruz iğneni o akşam yapma dedi sadece