busrAras_3625 52 kilo ile başladım 53 olmuşum Kan ilacı ile vitamin ilacını kullanamadım bişey olur mı
Baharf busrAras_3625 canım ben de 6 aylığım daha yarım kilo aldım biz bu saatten sonra alacağız galiba 🌺🌹
Yaagmurr busrAras_3625 canım vitamin bende 26 dan sonra bırakmıştım kullanmayı ama kan mutlaka kullan bence çünkü doğumda baya kan kaybediliyor ben doğurdum hala kullanmaya devaö et dedi doktorum
busrAras_3625 Yaagmurr hap yerine iğne veya serum istesem verirler mi gerçekten çok denedim hap içemiyorum ya boğuluyorum yada özür dileyerek söylüyorum geri çıkarıyorum
Boncukgiller003 26 haftalığım 8 kilo aldım 🤭 ömrümde hiç kilo alamayan zayıf bir insandım. 47 kilonun üzerini hiç ama hiç görmemiştim. 44 kilo ile hamile kaldım şimdi 52 kiloyum 😁 sanırsam doğurana kadar 60 olcam bu gidişle 😂😂😂 hoşuma da gitmiyor degil amaaaa 😂😂😂😂
DuyguTolga 27 haftalık hamileyim ve 14 kilo almışım bu gidişle doğuma kadar 20kilodan fazla almış olucam 😂
SemaKctrk busrAras_3625 benim doğuma 9 gün kaldı ben 2 kilo aldım o yüzden çok takılma kilona almamak daha iyi bence doğum sürecinde 🤩
Bloggeranne_93 SemaKctrk canım bısey sorcam nasıl 2 kılo artısı oluyor bebegın kılosunu katmıyormusunuz hesaplarken
Ogi8 busrAras_3625 vitamin in kilo ile alakası olduğunu pek sanmıyorum ama kullansaydın ız keşke sonuçta hem bebek hem siz fayda görürdünüz kilo almak önemli değil siizn ve bebeğin sağlığı önemli
Ebrar3435 busrAras_3625 25+4 15 kilo almisim 50 ile hamile kalmıştım onun üstüne hiç çıkmazdım hamilelikte baya aldım hu gidişle daha alicam gibi mutluyum ama 🤣🧿🧿🤲❤
Senmerve busrAras_3625 normal bende 46 kiloyla hamşle kalmıştım 53 kiloyla doguma firmiş dogumdan 1 hafta sonra 46 ya geri dondum sizin ve bebegin saglıklı olması önemli daha çok kilo alıp almamak önemli değil
SemaKctrk Bloggeranne_93 yok bildiğin 68 ile hamile kaldım 70 ile doğum yapıcam bebeğim de 3000 kilo idi 2 hafta önce karnım çok büyük ama kilo artışı dediğim gibi olmadı. Bana da garip gelmişti doktorum sorun yok dedi
Mom041 Bloggeranne_93 bilemedim bebekte anne de iyi olsun da rakamlar düzelir. Ama 2 kilo zor yani :)
Kimkibu busrAras_3625 26+1 olduk toplamda 4.5 kilo aldım ben.. hatta son 1 haftadır şekerden dolayı diyetteyim 1 kiloda vermişim.. sağlıklı beslendiğiniz sürece almıyorsunuz cok kilo zaten
Mom041 Kimkibu tamam da 4.5 kilo şimdiden almışsınız daha doğumunuza da çok var. Ben doğuma 2 kiloyla gideni söylüyorum
Kimkibu Mom041 farkındaysanız size cevap vermemişim zAten :) konu başlığı açan arkadaşa cevap vermişim:)