Kızlar merhaba.34. Haftada covid geçiriyorum. İlk doğumum normaldi. Ama şimdi öksürük ve nefes darlığı var biraz. Bir de hala kan sulandırıcı kullanıyorum. Nefes açısından ve kanama korkusundan normal yerine sezeryana mı dönsem diye düşünmeye başladım. Bir de eski gücüme kuvvetime kavuşabilir miyim bilmiyorum. Doğuma az kaldı, kafam karmakarışık.