Newwmomm ben hiç öyle lohusa psikolojisi yaşamadım yani bahsettiğin şey bir bunalım depresyon gibi bir seyse. Bu çok kişiden kişiye değişir mesela evde sevmediğin ya da seni strese sokan biri varsa, bebeğin emmekte zorlanan bir bebekse ya da senin dikiş ağrın varsa mesela bunlar hep insanı yıpratan şeyler. Ben Sezaryen doğum yaptım dikişlerim çok zorlamadi bebeğim hemen emmeye başladı evde de kayınvalidem vardı severim kendisini Allah razı olsun yemeğimi yaptı. Zaten doğumdan 10 gün sonra evde tek kaldım ve bebeğimle her gün dışarı çıktık bu bana çok iyi geldi inşallah herkesin böyle keyifli geçer lohusa zamanları 🌸