Edda biz şubat ayında sormustuk yani 2021 güncel fiyat bilgisi aldık paket yok ama bebeğin 1 yıllık muayenesi falan ücretsiz demişlerdi. Senem hanım var kadın dogum katında o fiyat bilgisi veyor ona sorun isterseniz bende 1 yıllık muayene ücretsiz biliyorum ki zaten öyle demişlerdi 🤷 benim dogum riskli oldugu için doktorumun tavsiyesi ile bıraktım orayı artık gitmicem ama eve yakındı fiyatlarda cok uygundu keşke olsaydı dogum yapanlar cok cok memnun 😇