Peri-han İyi akşamlar sevgili anneler ve anne adayları. Yarın yeğenim “Belinay” ameliyat olacak. Beyninde kitle var dediler. Annelerin duası kabul olur derler dualarınızı esirgemeyin lütfen. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Nesuk Peri-han Allah tez zamanda şifasını versin inşallah. Herkesin evladını korusun sağ Salim sağlıklı bir şekilde annesine babasına bağışlasın.
Gurbetci53 Peri-han Allah hayırlı şifalar versin inşallah küçük meleğe. 🌹 Rabbim yardımcınız olsun inşallah
Gurbetci53 Peri-han yeğeniniz nasıl oldu. Ameliyatı başarılı geçmiştir inşallah. Allah hayırlı şifalar versin inşallah ❤ Tekrardan geçmiş olsun ❤
Peri-han Gurbetci53 çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏🏻1,5 yaşında dişi çıktığı için ateşlendi yine yarın yapılacak ameliyat