Elif-Defne dunya uzerindeki tum disi canlilarin yaptigi bir sey olarak dusunebilirisniz. Simdilerde agri kesiciler, epiduraller vs bir cok kolaylik da var eskiden insanlar tarlalrda, evlerde dogum yapiyormus yani bu kadar korkunc ve dayanilmaz olsa kimse 2.,3.cocugu yapmazdi o zamanlar. Tabi ki herkesin aci esigi farklidir ama omrunuzde hepi topu o aciyi bir daha ne zaman cekiceksiniz ki sonunda bebeginize kavusmak var 🥰 benim de ilk dogumum olucak ama en ufak bir korkum yada endisem yok boyle dusunuyorum hep, dogamiz buna musait. Tabi ki doktor normal yapamazsin bir sorun var derse sezeryan olurum itiraz etmem onemli olan bebegin sagligi ve nasil gelmek istedigi.Umarim hepimiz saglicakla ve kolaylikla miniklerimize kavusuruz 🌸