Ben 3 hafta önce gittigimde sordum kasık agrısı ve sızı var diye ayakta çok durma dinlenirken bile oturarak degil uzan soluna öyle dinlen demişti öyle yapıyorum ama devam edince insan korkuyor. Malum çevrede herkezde Bi erken dogum riski olunca insan ne yapacağını bilmiyor