Mom053 şimdiden her ortamda hamile torpili yaşıyorum bu durum çok güzel 😂 normalde göbeğim yoktu da yemek yiyince siserdim herkes iç karnın dar derdi o zamanlarda. Kız dedi doktorum bugün 17+3 ile gittim alışveriş bile yapabilirsin artık kesin dedi 🥰