Aras evet cnm bnde de oluyo hem sağ hem sol kasığımda iğneler batar gibi oluyo adet sancısı gibi oluyo internetten baktım rahim büyüdüğü için kasıklarda gerilmeler başlıyormuş bu haftalarda bayramdan sonra kontrolüm var bnm. Tabiki çok şiddetliyse dr gitmelisin ama ara ara oluyosa normal bnce ☺️