SERNUR bakalım bende beni ne bekliyo bilmiyorum bende korkuyorum tabi ama ana odaklanıp süreç olarak kabul etmemiz gerekicek kendimizi ne kadar telkin edebilirsek o kadar rahat olur açılmalarımız diye düşünüyorum İnşirah suresinin ilk 3 ayetini okumak çok iyi geliyormuş seninde aklında olsun canım