SERNUR bilmem mi benimde düşük riskim vardı o alet ile baktı içeride açıyor birde onu 😂 onun yanında bu gerçekten hiçbişi.. bence içerisinde çatı kelimesi geçtiği için ürtükücü geliyor işaret parmagı ve orta parmağı ile giriyorr dr canım içerde birkez açıyor ve çıkıyor hiçbişi yok yani. Anne tavsiyesini mutlaka dinle derim zaten biz ne dersek diyelim o an bebekler karar verecek. Bende doktorumdan ⅚ saat sancı çektikten sonra yapamazsam bebeği yormamasını sezeryana almasını talep ettim mesela :)