deletedmom97 bende devlette yapcam canım çekincek bisey yok bemce ihtiyaç anında sonuçta sıkıntıya girmek daha kötü ben 2 canta yaptim biri bebeğimin içinde 2 tane 5li takim 1 tane 10lu takım 7 tane bez islak mendil agiz mendili pisik kremi Muslin battaniye omuz bezi kundak bide ayrica ince triko bi battaniye 2tsne corap birde zemzem ve hurma koydum kendim icin 2 tane pijama takimi ped terlik 3 4 tane ic camasirlari bitane ince hırka ve yelek çorap tulbent koydum ayriyeten kirli poseti ve rulo havluda aldim insallah faydali olur 😊