Canım ben ilk doğumumu 7 sene önce medicanada yaptım. Onur bey vardı. Doktordanda hastanedende memnun kaldım her anlamda. Şimdi 8 aylık hamileyim. 12. Haftadan beri arzu kublay ile devam ediyorum. Onur beye başlamıştım yurt dışına eğitime gitti yerine arzu hanım geldi. Şöyleki. Ben memnunum. Benim 2 arkadaşım daha gidiyor şuan onlarda memnun. Bir kere hastane tertemiz. Asla kabalık değil. Asla kapısında beklemiyorsunuz. İçeride en az 15 dk kalıyorsunuz. Biz çok şaşırdık hatta eşimle. 10 dk dan fazla bakıyor ultrasonlar hatta o bakarken biz darlıyoruz resmen kadını sorularımızla. Benim başından beri riskli biraz. Ara ara kanamam oluyor. Her türlü testi yaptı bana sebebini bulmak için ilgili yani. Tek sıkıntı pandemi zamanı olması 😂 maskeden dolayı ağzı kapalı olduğu için güleryüzlü değilmiş gibi geliyor ama o tamamen maskeden dolayı. Birde arzu hanım normal doğum yanlısı bir doktor.