Ah isim konusu en zoru bızım hep hayalimiz masal yada minaydı fakat bu yıl lina zeynep masal öykü mina mila elisa eliz gibi isimler cok kondu bende ılerde okuldaki yasıtlarında cok adaşı olsun ıstemedıgım için Serra koymayı düşünüyorum ama defnede cok güzel isim bence konulabılir 🥰♥️