Bence sancı ile herkesin başetme şekli çok farklı ayakta, uzanarak, yürüyerek vs mesela bende bunların hiçbiri ise yaramamıştı.
Kaldığım odanın penceresi vardı ben her sancı geldiğinde pencereyi açıp soğuk havanin yüzüme çarpmasına izin veriyordum, sanki sadece o iyi geliyordu o an.
Ama mesela hiç üstüne durmadigim ıkınma doğru nefes alıp verme halbuki nasıl da önemliymiş o an anladım. Benim fikrim kesinlikle doğru ıkınma tekniklerine çalışın ben çalışmadım çok pişman oldum o an.
Hepinize güzel ve kolay doğumlar diliyorum ☺️💕