Dbada Kizlar 39 haftalik hamileyim. Bicak saplanir gibi vajinada agri hissediyorum. Normal bir surec mi. Bebek de cok hareketli suan. Bilen var mi?
Gull_94 Dbada kızımda yasıyodum son haftalarda sık sık doktr normal demıstı sureklı batıyo veya cıkıcak gb hıssedıyodm acıyodu resmen
Se3008 Dbada Doguracagim gecenin aksami bende de cok batma vardi ve sanki cikti cikacak gibiydi sabahina suyum.gelmisti zaten . Belki kanala basinc yapiyordur gelmeye hazirlaniyordur 😊
Betulgrbz Se3008 ben 39+1 im suyum geldi az önce sizce ağrıyı beklemelimiyim yoksa hemen acile mi gitmeliyim?
Se3008 Dbada Hayir baska birsey yoktu . Sabaha karsi belime sadece sanci vurdu usutmusum gibi tuvalete gittigimde suyum gelmisti gittigimde hastaneye 3 cm aciklik vardi 😊
Mucize23 Dbada vajinada kemiklerdr agri war siddetli kasilmalar war karinda sertlesme ani batmalar war ama bilemiom doğamicaz bu gidişle
Mutlulugumm123 Betulgrbz canim su gelince gidilmesi gerekiyor aslinda bebek susuz kalamaz dye bence agriyi beklememelisin bebeginin ve senin sagligin için 🙏 ALLAH YARDİMCİN OLSUN İNŞALLAH CANM
Busraonen Betulgrbz su gelmesi bebek için risk oluşturan bir durum diye biliyorum sabahı bekleme bence bebek savunmasız kalıyor suyu geldiğinde
Betulgrbz Dbada bende suni sancı ile doğurmak istemiyorum. Hastaneye gittiğimde salmazlarsa diye korkuyorum
Dbada Betulgrbz hicbirsey bebeginizin sagligindan onemli degil. Gidin bence vakit kaybetmeden hayirlisi neyse o olsun
Umutcumunannesi Dbada bende aynisi 37den beri ara ara oluyor doktorum normal doguma hazırlanıyor vucut demisti
Mrvgl Dbada Ben de 39 dayım. Bende saplanma değilde,hani dirsegimizi bir yere çarpınca elektrik carpintisi hissi olur ya öyle oluyor vajinamda tatlı bir acı. Anlamadım gitti