Betus93 Benimde ikisine birden gitme fırsatım oldu. Reyap yeni, temiz, sıkış-tıkış olmayan bir hastane. Medilife arkadaşların da dediği gibi çok kalabalık. Danışma önünde bile upuzun kuyruk oluyordu. Acil olarak kanamayla gitmiştim yine de sıra beklemiştim. Reyap öyle değil. Ferah yani, sıra beklemiyorsun. Doktorları da gerçekten çok iyi. Odaları da çok güzel 👍🏻