Hanımlar biz 2.tüp bebek yaptırdık. 24Şubat’ta 2 dondurulmuş embriyo transfer edildi fakat tutunmamışlar. Geçen pazartesi test sonucum negatif çıktı, 1 haftadır adet olmadım acaba tedaviden ne zaman sonra adet görülür? Bu şekilde sonuç alanlar yardımcı olursa sevinirim☺