fasulyecigim Merhabalar 26+5iz. Yarin seker yukleme yaptiricam ac tok fark ediyo mu diye sordum ama saat olarak erken gec fark ediyo mu kacta gitmek gerek sormayi unuttum bilen var mi kan verirken erken gidiyoruz bu da oyle mi?
fasulyecigim Minnosunannesiii aclik sekerime saglik ocaginda baktirdim canim ac tok fark etmez bir iki saattir bi sey yemiyo olman yeterli demisti ama saat sormayi unuttum
Mekselinda Aç gidiceksin canım açlık şekerim ölçülmesi için. Sabah 9 10 gibi git ki öğlene kadar aç kalma
fasulyecigim Mekselinda ama aclik sekerine saglik ocaginda bakilmisti zaten. Bana sadece bir iki saattir bi sey yemiyo olman lazim dedi de saati bilemedim erken gideyim o zaman sagol canim
Minnosunannesiii fasulyecigim ben gittim hastaneye doktor açmısın tçtokmusun dedi bende yedim birşeyler dedim keşke yemeseydin dedi
fasulyecigim kadriye25 Minnosunannesiii ogrencianne35 allah allah bana neden oyle dedi acaba youtubeda kagan kocatepe de fark etmiyo diyo izledim