Seymadmrhn 15/10 ölçüldüğünde bi 10 dakika sonra tekrar ölçüldü mü ? Hiç inmemiş miydi. Benim tansiyonumda hep normaldir. 36.haftada nst’de çok stres yaptım 20 dakika boyunca ilk defa 15/9 çıktı. Muayene oldum sonra ölçüldü 12/8’e tekrar düştü. Bazen o anki heyecan stres anlık olarak tansiyonu çıkartıyor inşallah sizinki de öyledir , korkamyın Allah’ın izniyle bir şey olmaz