Hayırlı akşamlar. Bişey danışmak istedim kızlar size. Evim küçük olduğu için bebek odası yapamıyorum şimdilik. Yoykonun anne yanı park beşiğini aldım yatak odasına koyucam. Bebeğin kıyafetlerini nereye koyacam peki. Onu düşünüyorum şimdiden. Benim gibi olan anneler siz nasıl yaptınız? Ayrı bi dolap mi almam gerekiyor. Kendi dolabımızda mı yer açsam bilemedim..