Rkfjsla suan kendimi gordum 36+1 de gittim ve 40 larda duzenli sancım vardı doktor suan bile dogabilir dedi eve geldim sürekli yatıyorum bakalım ne kadar erteleyeceğiz suan yıne agrım var adet olacak gıbı karnımdan bacagıma vuruyor ama siddetlwnmesigi surece gitmiyecem doktor kesin doguma alır cunku beni acıklıgıma bakmadı ama tahmini 2cm vardır dedi korkuyorum bende 26+4 olduk