Merhabalar adetime bir hafta var tüp bebege başlıcz tüplerim kapalı bir haftam var ve yine her zamanki gibi gögüs hassasiyet sıcak basması baş ağrısı var ama hep oluyor bende bi umut belki tüp bebekten önce bi mucize olur inşallah bu durumu yaşayıp hamile olan var mı acaba düzenli adet görüyorum olacam biliyorum da aslında ama mucize hep vardır 🦋