tatlibeybimgeliyor Kararsız kaldık isim konusunda son düzlükte değiliz 33. Haftadayız ama yine de elemek istiyorum bazılarını sizce en güzeli hangisi?
umyahsn1010 tatlibeybimgeliyor Aslında sezen ismi de çok değişik güzel yani. Ama bükre de çok güzel ve değişik.
tatlibeybimgeliyor umyahsn1010 evet sezen eski isim ama çok sık konulan isimlerden olmadığı için hoşuma gidiyor 😊 teşekkür ederim 🌸