Selamlar herkese. Bugun en mutsuz günlerimden biri. Stresle başlayan bir hamileligim var. Başlarda aşırı stresliydim diye beslenmeme spora uykuya dikkat etmeye çalışıyordum, bebek bari bu açıdan zarar görmesin diye. Zamanla tüm iplerim gevşedi dikkat ettiğim şeyler de normale döndü. 26.haftada şeker yüklemesi yapıldı. Test sonucu bana göre üst sınıra yakındı ve Dr yorumlayana kadar napacagim ben diye kendimi yedim bitirdim. Muayene vakti gelince Dr baktı ve normal dedi. Üst sınıra yakın değil mi dememe rağmen hyr normal dedi. Ben yurtdısındayım ve burda pek çok şey farklı ilerliyor. Bu referans aralıklar da farklı demek ki dedim, normal beslenmeme devam ettim hatta bazen şımardım hamur işleri tatlılar dışarıdan yemekler kahveler VS. 2 hafta önce Dr muayenesinde Dr bebeğin kafası 2 hafta önde dedi. Korktum, genetiktir, sıkıntı değil dedi. Bu hafta yine kontrole gittim ve bu sefer 4 hafta ileri dedi. Konu kapandı, Dr üzerinde bile durmadı. Bu sefer ben sordum geçen 2 hafta ileriydi şimdi 4 normal mi bu dedim. Genetik sebepli olabilir dedi, aşırı rahat davrandı. Şeker ve karbonhidrat tüketimine dikkat et dedi. Şekerim sinirdaydi siz normal dediniz dedim, tamam dikkat et artık dedi. Burası özel bir hastane ve Dr un bu söylediğine anlam veremedim. Geldiğimden beri ağlıyorum. Tamam iyi kötü minimum şekerli Bi diyet oluşturayim kendime ama 4 hafta ileri olmasi? Bu değiştirdiğim 2. Doktor. Aynı hastanede başka Dr ye muayeneye gitsem sizce doğru yapar mıyım? Sigorta burayı karşıladığı için buraya geliyorum. Böyle şeyler yaşayan, duyan var mı? Lütfen bana akıl verin.