Busbus2020 bende yaşadım canım tansiyon hersey normaldi ama geçmeyen baş ağrısı resmen 3 gün çektim zaten tuttunca 2 3 gün bırakmıyordu ama 20. Haftadan sonra azaldı şükür şimdi son aydayım ara ara hafif olup geçiyor berbat bi durum limon sıkıp çıkıyordum buz koyuyordum enseme hafifletiyordu erkek bebekler annede baş ağrısı yapar derler ne kadar doğru bilmiyorum 😒