hirahamza65 Kızlar birsey soracam 33+4 haftalık hamileyim ve ayağa kalktığımda vajinal bölgede ağrı oluyor canım çok acıyor acaba yaşayan varmı yürümek bile istemiyorum 😞😞
maria12 hirahamza65 34 haftadan merhaba. Aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Bazen yürümekte bile zorlanıyorum. Bebek baskı yapıyor galiba o yüzden 😞
Arass__ hirahamza65 aynı haftada benimde öyleydi hatta o gün yürüyemedim bebek düşecek gibiydi. Sag kasıgımda agrılar olurdu pelvis kemikleri genişliyormuş ondan olurmuş
tulay_asya67 hirahamza65 benimde çok erken başladı ikinci gebeliğim bu gebeliğim çok zor geçiyor yükden dolayı sanırım bel catı kaşık agrısı hepsi aynı anda sabaha nasıl çıkıyorum bilmiyorm ne yatabiliyorum ne oturtabiliyorum ne yürüyebiliyorm bende allah kolaylık versin hepimize
melikeyldrm_54 Çatı ağrısıymıs bende çok erken başladı özellikle yorulduğum zaman ve akşam olunca resmen yere basamıyorum
hirahamza65 melikeyldrm_54 Allah bütün hamilelere kolaylık versin ben bel agrısı ilk aylarda çok yaşadım ama bu agrıda bir acayip oldu ayağa kalkınca varya yürüyemiyorum resmen
maria12 hirahamza65 benim bebeğim bir tık zayıf canım belki alakası yoktur ama pozisyonla alakalı olabilir. Baş aşağı olunca başı baskı yapıyor çok