Alynbld bence bu konu ;
1 Bebek pozisyonuyla alakalı
2 Doktor tecrübesiyle alakalı
İlk gebeliğim de 13 haftada %90 erkek dedi sonrasında detaylı ultrasonu yaptırana kadar bi anda detaylıda öğrenirsiniz demeye başladı 🤷🏻♀️ Sonra kız olduğu netleşti ☺️