Nesliii06 ÇİFT yumurta ikizi bekleyen anneler cinsiyetleriniz belli mi bize doktor cuma günü 12+5 de biri erkeğe biri kıza benziyo dedi bu hafta netleşecek inşallah 🥰🧿
Ogi8 Nesliii06 bize net bişey demedi ya geçen gittiğimde şimdi 17 olduk şükür bir hafta sonra tekrar gitmeyi düşünüyorum
Ogi8 ikizcanlarim2021 biz geçen hafta 16+6 idik net bişey demedi bir tanesine o yüzden başka doktora gitmeyi düşünüyorum
GulcanDongel ratatosk ayyy inşallah benim de bir kızım bir oğlum olur 🤲🤲 daha öğrenmeme çok var o günler nasıl geçer bilmiyorum, program da 6+2yim🙈
Sema_1983 Nesliii06 bana da aynı haftada 1 kız 1 erkek gibi dedi. 18. Haftada 2 erkek sanırım dedi biri tam olarak göstermedi kendini. Net olarak 21. Haftada detaylı ultrasonda öğrendik 1 kız 1 erkek inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım bebeklerimizi🙏🙏🙏
GulcanDongel Nesliii06 bende pazartesi günü ikizlere gebe olduğumu öğrendim, salı günü tam belli olcak, o günleri bende görürüm inşallah 🤲😍
ratatosk GulcanDongel Allah gönlünüze göre versin 🎈 zaman geçmeyecek gibi geliyor ama bi bakıyorsunuz geçmiş 🤗
GulcanDongel T_nisaa gecmiyo inanki😊 2.5 sene sonra geldi mucizelerim, herşey de o kadar heyecan yapıyorum ki, bu duygu tarifsiz 🤲😊