Busra3509 ZeynepNur1 benmde öle Akıntı napsam gitmio Kasıntıyı alyo krem sadece İcerden gelmeye devam edio. Midem bulanıyor gördükce ya artk. Yesil ve parcalı gelyo benim 🥴 İnsalah dogum sonrası kesilir yaa
FH060219 Busra3509 evet oldu.ben çok çektim maalesef.ilaçlar bende sadece azaltma şeklinde etki etti.doğumdan sonra geçti hemen
Busra3509 FH060219 ayyy İnsalah benimde hemen biter. Kesilmesi icin illa normal dogum mu yapmak lazım 🥴
Z-asena ZeynepNur1 bende de var uzun suredir. Kaşıntı oluyor. Organik sirke sürüyorum peceteyle. Gün boyu rahatlatiyor