Kızlar bugün doktora gittim. Rahim normal uzunlukta kısalık yok dedi. Bebeğin beslenmesi de iyiymiş. Nst çekildim ondada normal çıktı. İdrar yolu enfeksiyonundan sancıların olabilir dedi. Önceki idrar kültürümde üreme olmuştu. Antibiyotik verdi bir de ağrılarım için makattan fitil verdi. Cuma günü mutlaka göreyim dedi idrar kültürü verdim yine cuma günü çıkan sonuca göre antibiyotik değişikliği yapabiliriz dedi. Erken doğum riskin yok rahim kısalıpı normal ama idrar yolu enfeksiyonundan dolayı sancılarından dolayı risk var dedi bakalım cuma gününü bekliyorum..